Mi megoldjuk az Ön compliance és safety management problémáit, hogy Ön arra koncentrálhasson, amihez a legjobban ért: A REPÜLÉSRE
DOKUMENTÁCIÓ-ÍRÁS
Régiek, elavultak a kézikönyvei, de nem rendelkezik elég erőforrással a frissítésük, rendbe tételük elvégzéséhez?
Úgy érzi, Ön mindent megtesz annak érdekében, hogy a kézikönyvei megfelelőek legyenek, a Hatóság mégis minden audit során újabb és újabb hibákat talál bennük?
Úgy érzi, a kézikönyvek csak akadályozzák a szervezete működését, ahelyett, hogy segítenék, mert a bennük szereplő folyamatok túl bonyolultak és életszerűtlenek, ezért ha mindent azok szerint csinálna, akár „be is zárhatná a boltot”?
Mi megírjuk, illetve átírjuk az Ön kézikönyveit és egyéb dokumentumait. Úgy, hogy azok megfeleljenek a Hatóság elvárásainak, ugyanakkor valóban segítsék, ne pedig akadályozzák az Ön napi munkáját.
Az összes alkalmazandó jogszabályi követelmény megértése és a szervezet egyedi igényeit figyelembe vevő implementálása – azaz a szervezet kézikönyveinek és egyéb dokumentumainak megírása – bonyolult feladat. Ez különleges szaktudást és sok tapasztalatot igényel. Ráadásul ez egy olyan feladat, amit többnyire csak egyszer, vagy legfeljebb néhány alkalommal kell végrehajtani egy szervezet életében. Ebből következően egy külső szakértő megbízása ezzel a munkával gyakran jobb és hatékonyabb megoldás, mint a meglevő munkatársak megfelelő kiképzése, vagy egy olyan teljes munkaidős alkalmazott felvétele, aki már rendelkezik ezzel a ritka és értékes tudással.
A szervezet meglevő dokumentációjának a jogszabályi és szervezeti változásoknak megfelelő folyamatos frissítése, naprakészen tartása szintén megterhelő feladat lehet. A kisebb változásokat a szervezet megfelelőség-biztosítási vezetője többnyire megfelelően le tudja kezelni, a nagyobb változások esetében azonban a belső kapacitás már elégtelennek bizonyulhat. Ezekben az esetekben egy tanácsadó megbízása sokkal gyorsabbá, hatékonyabbá, továbbá szükségtelen bonyodalmaktól és előre nem látható határidő-csúszásoktól mentessé teheti a változáskezelési folyamatot.
A kézikönyvek és egyéb dokumentumok elkészítése során a szervezet kulcsfolyamatainak pontos és egyértelmű definiálására fókuszálunk. Ügyfeleink részére olyan hasznos eszközök (pl. folyamatábrák, űrlapok, ellenőrzőlisták) készletét is biztosítjuk, amelyek magától értetődő módon végigvezetik az ügyfelet a definiált eljárásokon, az olyan hibák valószínűségének minimalizálása érdekében, amelyek egyébként könnyen hatósági észrevételekhez (finding-okhoz) vezethetnének a későbbi hatósági ellenőrzések során.
Példák:
Kézikönyvek és egyéb dokumentumok ellenőrzése (gap analysis)
Kézikönyvek és egyéb dokumentumok módosítása, frissítése
Kézikönyvek és egyéb dokumentumok teljes újraírása
Új szervezet teljes dokumentációjának létrehozása
Ha aktuális problémája van, vagy csak kíváncsi ránk, vegye igénybe 2 órás ingyenes konzultációnkat!